Najlepsze marki w jednym miejscu Więcej
Mix&Match - najlepsze marki w jednym miejscu
535 131 906
sklep@namaste24.pl
Facebook Instagram
Dzień dobry. Miło Cię widzieć.
Popularne wyszukiwania: mata do jogi gaiam top do jogi spodnie pasek palo santo szałwia
Ulubione kategorie
Kadzidła

Kadzidła

Maty do jogi

Maty do jogi

88 produktów
Paski do jogi

Paski do jogi

3 produkty
Poduszki antyzmarszczkowe

Poduszki antyzmarszczkowe

17 produktów
Ubrania do jogi

Ubrania do jogi

454 produkty
Zobacz wszystkie kategorie
Logowanie/Rejestracja
Login Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła?

Lub zaloguj przez:
Facebook

Klikając w przycisk Zarejestruj się, zgadzasz się z naszą polityka prywatności.

0 0
W koszyku (0)
Suma 0,00 zł

Przejdź do kasy

Brakuje Ci do darmowej dostawy Gratulacje! Wyślemy Twoje zamówienie bez opłaty za wysyłkę.
  • Nowości
  • Ubrania do jogi
  • Maty do jogi
  • Akcesoria do jogi
  • Fitness
  • Wellness
  • Interior
  • Outdoor
  • SALE
  • Gdzie na jogę
  • Blog
Najlepsze marki w jednym miejscu Więcej
Mix&Match - najlepsze marki w jednym miejscu
0 0
0 W koszyku
W koszyku (0)
Suma 0,00 zł

Przejdź do kasy

Brakuje Ci do darmowej dostawy Gratulacje! Wyślemy Twoje zamówienie bez opłaty za wysyłkę.
Powrót do poprzedniej strony
Strona główna

Częste pytania

  • Wszystkie pytania
  • Zamówienia
  • Wysyłka
  • Zwroty i reklamacje
  • Wyjazdy jogowe i szkoły jogi
  • Mata do jogi

Wszystkie pytania

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@namaste24.pl lub telefonicznie: 669663040
  • Dostępny

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Czas dostawy zamówienia podany jest w opisie produktu. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska.
  • paczkomat

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line)

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja “Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – poprzez email: sklep@namaste24.pl.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – poprzez email: sklep@namaste24.pl.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji. W celu zgłoszenia reklamcji prosimy o kontakt poprzez email: sklep@namaste24.pl. 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta przysługuję Ci prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania poza koniecznym do stwierdzeniem charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W innym przypadku konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy.

Aby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień, prosimy zgłosić chęć zwrotu towaru na adres sklep@namaste24.pl

Zwroty towaru prosimy wysyłać na adres:

“FABAG Innowacje” Filip Banaszkiewicz

ul. Noakowskiego 26 m.33

00-668 Warszawa

Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru, dowód zakupu (paragon lub faktura), oryginalne opakowanie. Zwrot środków dokonujemy przelewem na wskazany, w formularzu odstąpienia od umowy, numer konta bankowego.

Zwrot towaru pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

Jak mogę dodać swoją szkołę jogi do listy szkół?

Jednym z naszych celów jest wspieranie szkół jogi i przyczynienie się do popularyzacji jogi jako formy aktywności fizycznej łączącej w sobie relaksację.

Jeśli prowadzisz szkołę jogi lub jesteś nauczycielem i zarabiasz jako tzw. freelancer i chcesz poszerzyć swoje zasięgi, zgłoś się do naszego wykazu szkół jogi i nauczycieli wypełniając poniższy formularz: https://namaste24.pl/dodaj-swoja-szkole-jogi-zlgos-sie-jako-nauczyciel-jogi/

Weryfikacja oraz akceptacja zgłoszenia nie powinna zająć dłużej niż 24h. Uwaga! Aby uniknąć fałszywych zgłoszeń generowanych przez boty, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu i telefonicznej weryfikacji zgłoszenia.

Jak mogę dodać swoje wydarzenie jogowe (wyjazd, warsztaty, weekend, spotkanie)?

Jednym z naszych celów jest wspieranie szkół jogi i przyczynienie się do popularyzacji jogi jako formy aktywności fizycznej łączącej w sobie relaksację.

Jeśli organizujesz wyjazdy wakacyjne, weekendy, warsztaty jogowe lub inne aktywności związane z jogą i chcesz poszerzyć swoje zasięgi, zgłoś się do listy wydarzeń https://namaste24.pl/kalendarz-wydarzen-jogowych-wyjazdy-warsztaty-weekendy-z-joga/ 

Weryfikacja oraz akceptacja zgłoszenia nie powinna zająć dłużej niż 24h. Uwaga! Aby uniknąć fałszywych zgłoszeń generowanych przez boty, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu i telefonicznej weryfikacji zgłoszenia.

Czy doradzicie mi przy wyborze maty do jogi?

Oczywiście i zrobimy to z ogromną przyjemnością. Na samym początku zapraszamy Ciebie do zapoznania się z naszym poradnikiem dotyczącym wyboru maty do jogi – PORADNIK JAK WYBRAĆ MATĘ DO JOGI –

Jeśli po przeczytaniu będziesz chciał(a) z nami porozmawiać o matach do jogi to zapraszamy do kontaktu! Pomożemy, doradzimy, wyjaśnimy.

Zamówienia

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@namaste24.pl lub telefonicznie: 669663040
  • Dostępny

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line)

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Nie. Jesteśmy sklepem internetowym więc nie ma możliwości odbioru osobistego.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja “Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – poprzez email: sklep@namaste24.pl.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – poprzez email: sklep@namaste24.pl.

Wysyłka

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Czas dostawy zamówienia podany jest w opisie produktu. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska.
  • odbiór osobisty (po wcześniejszym ustaleniu terminu).

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Zwroty i reklamacje

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji. W celu zgłoszenia reklamcji prosimy o kontakt poprzez email: sklep@namaste24.pl. 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta przysługuję Ci prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania poza koniecznym do stwierdzeniem charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W innym przypadku konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy.

Aby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień, prosimy zgłosić chęć zwrotu towaru na adres sklep@namaste24.pl

Zwroty towaru prosimy wysyłać na adres:

“FABAG Innowacje” Filip Banaszkiewicz

ul. Noakowskiego 26 m.33

00-668 Warszawa

Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru, dowód zakupu (paragon lub faktura), oryginalne opakowanie. Zwrot środków dokonujemy przelewem na wskazany, w formularzu odstąpienia od umowy, numer konta bankowego.

Koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

Wyjazdy jogowe i szkoły jogi

Jak mogę dodać swoją szkołę jogi do listy szkół?

Jednym z naszych celów jest wspieranie szkół jogi i przyczynienie się do popularyzacji jogi jako formy aktywności fizycznej łączącej w sobie relaksację.

Jeśli prowadzisz szkołę jogi lub jesteś nauczycielem i zarabiasz jako tzw. freelancer i chcesz poszerzyć swoje zasięgi, zgłoś się do naszego wykazu szkół jogi i nauczycieli wypełniając poniższy formularz: https://namaste24.pl/dodaj-swoja-szkole-jogi-zlgos-sie-jako-nauczyciel-jogi/

Weryfikacja oraz akceptacja zgłoszenia nie powinna zająć dłużej niż 24h. Uwaga! Aby uniknąć fałszywych zgłoszeń generowanych przez boty, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu i telefonicznej weryfikacji zgłoszenia.

Jak mogę dodać swoje wydarzenie jogowe (wyjazd, warsztaty, weekend, spotkanie)?

Jednym z naszych celów jest wspieranie szkół jogi i przyczynienie się do popularyzacji jogi jako formy aktywności fizycznej łączącej w sobie relaksację.

Jeśli organizujesz wyjazdy wakacyjne, weekendy, warsztaty jogowe lub inne aktywności związane z jogą i chcesz poszerzyć swoje zasięgi, zgłoś się do listy wydarzeń https://namaste24.pl/kalendarz-wydarzen-jogowych-wjazdy-warsztaty-weekendy-z-joga/ 

Weryfikacja oraz akceptacja zgłoszenia nie powinna zająć dłużej niż 24h. Uwaga! Aby uniknąć fałszywych zgłoszeń generowanych przez boty, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu i telefonicznej weryfikacji zgłoszenia.

Mata do jogi

Czy doradzicie mi przy wyborze maty do jogi?

Oczywiście i zrobimy to z ogromną przyjemnością. Na samym początku zapraszamy Ciebie do zapoznania się z naszym poradnikiem dotyczącym wyboru maty do jogi – PORADNIK JAK WYBRAĆ MATĘ DO JOGI –

Jeśli po przeczytaniu będziesz chciał(a) z nami porozmawiać o matach do jogi to zapraszamy do kontaktu! Pomożemy, doradzimy, wyjaśnimy.

Informacje

Regulamin

Polityka prywatności

Częste pytania

Współpraca

Zakupy

Zwroty

Koszt dostawy

PORADNIK - jak wybrać matę do jogi.

Metody płatności

Konto bankowe Santander Bank Polska S.A.

91 1090 1870 0000 0001 5013 1390

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco. Produkty, wydarzenia, szkoły jogi

KONTAKT: 535-131-906  poniedziałek-piątek 9-17.

sklep@namaste24.pl

Facebook Twitter Instagram

Copyright Ⓒ Namaste24.pl - akcesoria do jogi

  • Kontakt
  • Częste pytania
Sklep
0 Koszyk
Menu